Monday, July 10, 2006

ヒルソング効果!- "Hillsong Impact"

今日すっごく嬉しかったこと♪それは、職場の人にヒルソングでの経験とクリスチャンになった証しをシェアできたことです!!

Today's highlight was that I could share my wonderful experiences at Hillsong Conference and my testimony! :)

第一に、「今朝久しぶりに会った時の笑顔がさわやかだった」「いい休暇だったんだろうなと思ったよ」ということばをもらって、ヒルソング効果が出ていることがわかった♪イエス様が私の中で光ってくださっているんだ!とわかりました★★ 何も語らなくても、「あなたを見ただけでわかる!」と言われることが何よりも嬉しい♪♪

Firstly, I received compliments from my boss and colleagues, such as "your smile this morning was really fresh!" "I could see from your smile that you had a great time during your holiday". This is "Hillsong Impact (or Effect)"!! Jesus is shining inside of me and people can see it!!!!! Those were truly great pleasure to be told "I can tell just by looking at you" without telling a word.

第二に、職場のひとたちにヒルソングでの素晴らしい経験を少しずつシェアできたことが本当に嬉しかった♪「夏休みどうだった?」と聞かれたら、嬉しくてたまらなかった!ヒルソングでの奇跡的な出会いや、4万人が世界中から集まったこと、たっくさんのパワーをもらってきたこと、クリスチャンになったきっかけまで!ヒルソング・コンファレンスに行った事で職場の人に証ができるなんて~!神様すごいわ~☆☆☆

Secondly, it was awesome that I could share my experience at Hillsong Conference with people at work by actually telling them. I was so happy to be asked "How was your holiday?" :)) I could tell them about God's miracles, how big the Conference was (40,000 people from different nations), How powerful it was (and I was given the power), and How I became a Christian for the first time (my history)! Through the holiday which I took only for the Conference, God gave me those opportunity to share my testimonies at work!!! God is AWESOME!!! :))

私がクリスチャンと言うことは、職場の人はみんな知っています。2005年3月に、洗礼を受けにキャンベラに行って帰って来た時、「洗礼を受けてきました」とみんなに言えたのです。
クリスチャンとして堂々と神様のことを語れるなんて、なんて幸せでありがたいことでしょう。
少しずつこうして神様のことをシェアする機会が与えられて、本当に感謝です♪♪
そして何より!私のパワーの源がイエス様にあり、彼が私の土台であることをみんながわかってくれていることに感謝です!!!毎日、イエス様によって用いられて、彼のパワーの証になりたいです!!

My colleagues and bosses know I am a Christian because I told them that I got baptised when I went to Canberra in March 2005, taking days off from work. I am so thankful to God that I can tell boldly and joyfully about God's Grace at work!!! The best of all is that they know already that my sourse of power is Jesus and He is my foundation!!! I want to become living testimony of Jesus' Power by being used by Him!!!!!

5 Comments:

At 12:13 am, Anonymous Anonymous said...

昨日のえりちゃん、本当にキラキラ度☆”千倍だったよ。すごい、平安の御霊に包まれてて、神様の優しい香りがする、そんな昨日のえりちゃんの顔(0^0^0)本当に綺麗だったし、可愛かった♪”

職場の人も分からない訳ないじゃ~ぁん!!って位、昨日のエリちゃんは、今まで以上に優しくて、穏やかな暖かい光の輝きが、いっぱい溢れていました。

職場での証、心から神様に感謝だね。私も嬉しいよ(^0^)
来週は、チャーチの後、食事をみんなでまた、楽しみましょう。飛び切りの神様談、楽しみにしてる”☆★☆”

 
At 12:43 am, Blogger eri said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 12:45 am, Blogger eri said...

りえちゃん♪コメントありがと~!
とってもうれしかったぁ。なんだかちょっと照れちゃうよ(^v^)。
いつでもイエス様の香りと光を放っていたいよね♪

それにしても…
りえちゃんとは、妹のリエちゃんなのか、姉のリエちゃんなのか……。
どちらでしょう……?教えて!

 
At 10:40 pm, Anonymous Anonymous said...

質問の答えは、デコポンりえです。ギャハ\(^皿^)/

えりちゃんの穏やかさ、スモールグループの時とか、いつも見とれています。私も身につけたい穏やかな優しさだ。

日曜のオーストラリア神様談、とっても楽しみにしています♪”

 
At 12:28 am, Blogger eri said...

デコポンりえちゃんね~♪
ありがとう~!!!
「ギャハ」って笑いがおもしろいよ!!!
リエちゃんだいすき~★★
ブログチェックしてくれているのがまた嬉しいよ。ありがと~!!!!!

 

Post a Comment

<< Home