Monday, February 12, 2007

You are my Valentine - 特別なバレンタイン

Last week was like a “Valentine Week” to me.
I felt God’s Everlasting & Unchanging Love everyday.
先週1週間は、ヴァレンタイン・ウィークとでも言うべき1週間でした。
毎日、神様の永遠の変わらぬ愛を感じて過ごしました。

I love you, Eri. I hear your prayers. Don’t worry.
I have a Great Plan for you.
おまえを愛しているよ。 祈りを聞いているよ。 
おまえにすばらしい計画を用意している。 安心しなさい。 

God pours His Love to me everyday, but last week was very special.
I felt like God is my Valentine :)
Yes! because I am in Love with Him!
Yes! I fell in Love with Him! since I became a Christian!
Since then, I cannot stop expressing my Love to Him everyday because He loves me and I love Him!!
神様は毎日彼の愛を注いでくれます。でも、先週はとっても特別でした。
なんだか神様が私のヴァレンタイン(=恋人)みたいに思いました。
そうです!私はクリスチャンになって以来、神様が大好きでたまらないのです(^-^)/
だから毎日神様に愛を表現するのをやめられないのです!

God pours His Love to you everyday, too!
He Loves you!!!
All you have to do is to RECEIVE!
God sent His only gotten Son Jesus to this world and He died on the Cross for our sins. He rose again after three days, and now He, as the Holy Spirit, is with us always.
We only have to receive this Greatest Love and receive His Love everyday. That’s all you have to do!
When you receive it, you cannot stop thanking Him and loving Him!!
神様はあなたにも毎日愛を注いでくださっています。
あなたを愛しています。
ただ受け取るだけでいいんです(^-^)/
この世にイエス様を送ってくださって、イエス様は私たちの罪のために死んでくださった。そして3日後に生き返り、聖霊様として私たちといつも一緒にいてくださいます。
その大きな愛を受け取り、毎日与えてくださる愛を受け取る。それだけです。
受け取ったらもう感謝を止められなくて、彼に対する愛を表現したくなります♪

I don’t have a “valentine”, but God let me realize that He is my “Divine” Valentine :))
He is my Valentine, always and forever.
And, He prepares my “valentine”, lifetime partner and provides me at the right timing.
I look forward to that!! :)) and I enjoy my single life while God prepares me to meet him!
私には現実のパートナーはいないけれど、神様が特別なバレンタインだと気づかせてくださいました。
神様はいつも、永遠にわたしのバレンタインです。
そして、現実のパートナーはいつか神様のタイミングで与えてくれます♪ 楽しみです(^v^)/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home